Asiakaspalvelu - Kuinka voimme auttaa sinua?

Päätavoitteemme on varmistaa, että kokemuksesi kanssamme on poikkeuksellinen. Tuemme sinua koko prosessin ajan, aina siitä hetkestä kun löydät jotakin mistä pidät, siihen saakka kun se löytää paikkansa kodissasi, auttaaksemme sinua luomaan kodin jota todella rakastat.

Ymmärrämme täysin, että matkan varrella voi syntyä kysymyksiä. Olipa kyse sitten siitä, minkä valokuvakehyksen valitset kotiisi, tai tietyn tuotteen toimitusajan ymmärtämisestä, olemme valmiita auttamaan sinua koko matkasi ajan. Olemme täällä sinua varten, kun tarvitset meitä!

Tehdäksemme kokemuksestasi mahdollisimman sujuvan tarjoamme kattavaa asiakaspalvelua, mukaan lukien helppokäyttöisen chat-toiminnon ja nopeat vastaukset sähköpostitse. Tarjoamme myös laajan FAQ-osion, jotta löydät helposti vastauksia kysymyksiisi juuri silloin, kun tarvitset niitä.

Tervetuloa BGA:lle!



Haluatko tehdä palautuksen?

Me välitämme ympäristöstä ja pyrimme edistämään kestävää kehitystä. Siksi emme automaattisesti sisällytä palautuslomaketta toimituksiimme, vaan tarjoamme sitä vain pyynnöstä.

Varastotuotteilla on 90 päivän palautusoikeus. Mittatilaustuotteet ja kehitystyöt eivät ole palautettavissa.

Klikkaa tästä aloittaaksesi palautuksesi

Haluatko tehdä reklamaation?

Ota yhteyttä joko chatin kautta tai yhteydenottolomakkeemme kautta ja kerro, mihin tuotteeseen se liittyy, sekä tilausnumerosi. Liitä mukaan myös kuva vauriosta, niin autamme sinua. 

FAQ - Usein kysytyt kysymykset

Löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiimme  kysymykset & vastaukset -osiossa.

Tarvitsetko kopion kuitistasi?

Klikkaa tästä ladataksesi kuitin


Chat

Nopein vastaus - Ota yhteyttä chatin kautta, voimme aina auttaa sinua heti.
Klikkaa chat-ikkunaa oikeassa alakulmassa aloittaaksesi keskustelun.


Sähköposti

info@bga.fi

Voit lähettää meille sähköpostia vuorokauden ympäri, ja vastaamme kaikkiin sähköposteihin 24-48 tunnin kuluessa arkipäivisin, mutta usein paljon nopeammin.