Olen vastaanottanut rikkinäisen tai virheellisen tuotteen - Mitä teen?

Teemme aina kaikkemme tarkistaaksemme tuotteet ennen pakkaamista, sekä pakataksemme tuotteet mahdollisimman hyvin. Koska melkein kaikissa meidän kehyksissä/peileissä on oikeaa lasia, voi valitettavasti tapahtua että jokin menee rikki. Tämä tapahtuu noin 1-2% kaikista paketeista jotka lähetämme. Pyrimme jatkuvasti vähentää tätä, jottei asiakkaidemme tarvitse nähdä vaivaa, mutta myös vähentääksemme ympäristövaikutuksia.

Pakkaamme kaikki kehykset vahvoihin pahvilaatikoihin, jotka me yhdistetään voimapaperilla. Jotta kehykset eivät saisi iskuja kuljetuksessa käytämme myös kuplamuovia niiden ympärillä (Ikävä kyllä kuplamuovi suojaa tuotteita parhaiten, yritämme kovasti vähentää sen käyttöä).

Jos kuitenkin kävisi onnettomuus toimituksessa ja olet saanut rikkinäisen tai väärän tuotteen, teemme aina parhaamme auttaaksemme sinua nopeasti ja sujuvasti. Tarvitsemme vain kuvan rikkinäisestä tai muuten virheellisestä tuotteesta. Lähetä viesti meille sähköpostitse osoitteeseen info@bga.fi, liitä kuva vaurioista, ja kirjoita tilausnumerosi, yhteystietosi sekä mikä on mennyt pieleen, niin ratkaisemme asian mahdollisimman pian puolestasi.

On tärkeää muistaa, että kaikki reklamaatiot käsitellään sähköpostitse ja et saa hävittää tuotetta ennen kuin olemme hyväksyneet reklamaatiosi.

Sinun on myös mahdollista tehdä reklamaatiosi live-chatin kautta. Klikkaa vaaleanpunaista kuplaa näytön oikeassa alakulmassa päästäksesi chatti-palveluumme.

Päätavoitteemme on aina, että sinä asiakkaana olet tyytyväinen. Jos teemme virheen (tai jos jokin menee pieleen toimituksessa) teemme aina parhaamme tehdäksemme sinut tyytyväiseksi. Voit lukea täydet ostoehdot -Klikkaamalla tästä-.